Veni Vidi Vici Daily

Board index Турниры | Tournaments The Art of War strategy Group Tournaments Rome II Veni Vidi Vici Discussia

#171by Cao Cao » 17.05.2014, 14:45

Не забывайте дублировать сообщения на английский . тема предложений sugesstion for tourney , порядок : написание предложение , рассмотрение предложения администрацией и назначение времени ,места , начала и срока голосования .

Don't forget write on eng , Sugesstion is thread for all suggestions of players . order of suggestion's consideration : writing suggestion , make solution by judge and fix time , place , start time and period of voting .
Image


Veni Vidi Vici
兵者,詭道也。故能而示之不能,用而示之不用,近而示之遠,遠而示之近。

_______________$$$$$$____________孫子曰:兵者,國之大事,死生之地,存亡之道,不可不察也。
__________$$$$$_$$$$$$____$______
$$$$__________$$$$$$$$$_$$$$$____ 是故百戰百勝,非善之善也﹔不戰而屈人之兵,善之善者也。
$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$__$$$___
__$$$$$$____$$$$$$$$$$$$$__$$$___ 故上兵伐謀,其次伐交,其次伐兵,其下攻城。攻城之法為不得已。
_____$$$$$__$$$$$$$$$$$_$$__$$___
_______$$$$$$$$$$$$$$$$__$$__$___ 故知勝有五:知可以戰與不可以戰者勝。
_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____$______
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$_____ 凡治眾如治寡,分數是也。
_$$$$______$$$$$$$$$$______$_____
____________$$$$$$$$$$____$$_____ 是故始如處女,敵人開戶,後如脫兔,敵不及拒。
___________$$$$$$$$$$$$$$$$______
__________$$$$$$$$$$$$$$_________ 不可勝在己,可勝在敵。
_________$$$$$$$$$$$$$$$$________
________$$$$$$$___$$$$$$$$$______ 兵士甚陷則不懼,無所往則固,深入則拘,不得已則鬥。
________$$$$$$_______$$$$$$$_____ ___$$$_$$$$$____________$$$$_____ 必索敵人之間來間我者,因而利之,導而舍之,故反間可得而用也。 __$$$$$$$$$_________$$$$$$$$_____QQ : 2257417221 , QQ Art of War 孙子兵法 group 193674387 ___$$$$$$$_________$$$$$$$$$_____ Napoleon's Accout : http://steamcommunity.com/id/Cao777
Gallery of Glory
Hidden text
1st place - Cao Cao
Image
Golden Dragon of Shogun
2nd Aragami Tourney
Image
3rd Aragami Tourney
1st place - Cao Cao
Image
Golden Dragon of Emperor
1st The Last of Samurai Tourney
1st place - Cao Cao
Image
2nd The Last of Samurai Tourney
1st place - Cao Cao
Image
1st Kremlin Tourney
Gallery of Achievements
Hidden text
Golden Dragon of Japan
Image
receives the one who attains the most points for all competition of one tournament
Cao Cao - 12 victories
Chess of Sun Tzu
Image
receives one who holds the record for the the quickest victory
Cao Cao - 4 turns
Cao Cao
Topic author, Art of War
Avatar
Medals: 1
Золотой венок 5 (1)
Reputation: 265
Posts: 2661
With us: 12 years 10 months

#172by ALEX*NK* » 17.05.2014, 14:46

Я СОГЛАСЕН-ЗА ОТМЕНУ I AGREE-FOR REPEAL
ALEX*NK*
Участник
Avatar
Reputation: 1
Posts: 37
With us: 11 years 5 months

#173by Banshee » 17.05.2014, 14:47

Это всё замечательно, и делать надо было раньше это голосование
Ситуация блин 10 ходов отыграл с этим правилом, а сейчас менять смысл есть, если я опирался на него а мой соперник нет надо выходит по новой начинать всё или как?
That's nice, and I had to do this before the vote
Situation pancake 10 moves played with this rule, and now change the meaning is, if I relied on him as my opponent is no need to go out for a new start all over or what?
"...война - лучше мира, как день лучше ночи. Во время войны
живешь весело: то тебе новый слух, то новое известие. А мир - это вроде
спячки или паралича: скучно, пусто, тоскливо..."
"... war - better world, a better day as the night. During the war
live cheerfully, then you new rumor, the new news. And the world - it's kind of
hibernation or paralysis: boring, empty, sad ... "
Banshee
Участник
Avatar
Reputation: 26
Posts: 76
With us: 11 years 5 months

#174by Attila » 17.05.2014, 14:53

На что ты там опирался то)))

What are you leaning that)))
Attila

#175by Attila » 17.05.2014, 14:56

ы воюешь с соседом с которым со старта в войне. и с галатией. с которыми тебе все одно воевать. потому как они непримиримо враждебны и находятся по соседству. и играй ты хоть 10 раз их в расход пускать надо. правильный ты наш)))) время теряем просто из за твоего непонимания ситуации и упрямства. т

you fight with a neighbor with whom to start a war. and Galatia. with which you are all one fight. because they are implacably hostile and are next door. and play you at least 10 times in their consumption should start. right you are our)))) while losing just because of your lack of understanding of the situation and stubbornness.
Attila

  • 1

#176by Surprise » 17.05.2014, 15:01

Против. Ничего себе удумали. Нападают на бедного ИИ, отбирают тепленькие провинции, а когда приходит час расплаты начинают мира просить)
Surprise
Via Militera
Avatar
Medals: 1
Бронзовый венок 1 (1)
Reputation: 29
Posts: 63
With us: 12 years 11 months

#177by Cao Cao » 17.05.2014, 15:09

Attila wrote:ы воюешь с соседом с которым со старта в войне. и с галатией. с которыми тебе все одно воевать. потому как они непримиримо враждебны и находятся по соседству. и играй ты хоть 10 раз их в расход пускать надо. правильный ты наш)))) время теряем просто из за твоего непонимания ситуации и упрямства. т

you fight with a neighbor with whom to start a war. and Galatia. with which you are all one fight. because they are implacably hostile and are next door. and play you at least 10 times in their consumption should start. right you are our)))) while losing just because of your lack of understanding of the situation and stubbornness.


Для тех кто в бронепоезде , предложения выносятся в тему suggestion for tourney , порядок голосования еще не определен .

Specially for guys wich like going by armored train :sugesstions are writing in the suggestion for tourney thread , order of vote is accept yet .
Image


Veni Vidi Vici
兵者,詭道也。故能而示之不能,用而示之不用,近而示之遠,遠而示之近。

_______________$$$$$$____________孫子曰:兵者,國之大事,死生之地,存亡之道,不可不察也。
__________$$$$$_$$$$$$____$______
$$$$__________$$$$$$$$$_$$$$$____ 是故百戰百勝,非善之善也﹔不戰而屈人之兵,善之善者也。
$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$__$$$___
__$$$$$$____$$$$$$$$$$$$$__$$$___ 故上兵伐謀,其次伐交,其次伐兵,其下攻城。攻城之法為不得已。
_____$$$$$__$$$$$$$$$$$_$$__$$___
_______$$$$$$$$$$$$$$$$__$$__$___ 故知勝有五:知可以戰與不可以戰者勝。
_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____$______
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$_____ 凡治眾如治寡,分數是也。
_$$$$______$$$$$$$$$$______$_____
____________$$$$$$$$$$____$$_____ 是故始如處女,敵人開戶,後如脫兔,敵不及拒。
___________$$$$$$$$$$$$$$$$______
__________$$$$$$$$$$$$$$_________ 不可勝在己,可勝在敵。
_________$$$$$$$$$$$$$$$$________
________$$$$$$$___$$$$$$$$$______ 兵士甚陷則不懼,無所往則固,深入則拘,不得已則鬥。
________$$$$$$_______$$$$$$$_____ ___$$$_$$$$$____________$$$$_____ 必索敵人之間來間我者,因而利之,導而舍之,故反間可得而用也。 __$$$$$$$$$_________$$$$$$$$_____QQ : 2257417221 , QQ Art of War 孙子兵法 group 193674387 ___$$$$$$$_________$$$$$$$$$_____ Napoleon's Accout : http://steamcommunity.com/id/Cao777
Gallery of Glory
Hidden text
1st place - Cao Cao
Image
Golden Dragon of Shogun
2nd Aragami Tourney
Image
3rd Aragami Tourney
1st place - Cao Cao
Image
Golden Dragon of Emperor
1st The Last of Samurai Tourney
1st place - Cao Cao
Image
2nd The Last of Samurai Tourney
1st place - Cao Cao
Image
1st Kremlin Tourney
Gallery of Achievements
Hidden text
Golden Dragon of Japan
Image
receives the one who attains the most points for all competition of one tournament
Cao Cao - 12 victories
Chess of Sun Tzu
Image
receives one who holds the record for the the quickest victory
Cao Cao - 4 turns
Cao Cao
Topic author, Art of War
Avatar
Medals: 1
Золотой венок 5 (1)
Reputation: 265
Posts: 2661
With us: 12 years 10 months

#178by Attila » 17.05.2014, 15:52

176 Surprise » 38 минут назад
Против. Ничего себе удумали. Нападают на бедного ИИ, отбирают тепленькие провинции, а когда приходит час расплаты начинают мира просить)

Еще один тяжелый случай)). Если ты оттяпаешь у ИИ город-то врядли он захочет мириться. Исключения составляют случаи когда ИИ -фракцию долбят со всех сторон и ей не до тебя. Смысл этого правила не в том чтобы обьегоривать ИИ-это не прокатит без мода дипломатии. Смысл в другом. Само правило созданно под мод дипломатии при котором ИИ первым не нападал-как раз таки для того как ты выразился не забирать теплые города а при его возмездии с ним не мириться-и это было правильно для игры с модом дипломатии. Но сейчас мы играем без мода. И во первых ограничивать игроков в дипломатии смысла нет, а во вторых ИИ нападает по пустым городам как правило-когда тебя дома нет-и в такие моменты как один из вариантов откупиться от ИИ , и далее спокойно подведя войска-а на это может потребоваться не один ход-осуществить возмездие над борзой ИИшной фракцией вероломно напавшей на твои пустые города). Смысл то пойми просто.

Another severe case ) ) . If you chop off the AI ​​city is unlikely he will want to put up with. Exceptions are cases where the AI ​​fraction hammering from all sides and it is not up to you. The meaning of this rule is to not obegorivat AI is not a ride without fashion diplomacy. In another sense . Created under the rule itself modes of diplomacy in which the AI did not attack first , just the same order as you put it so as not to take the city and warm in his retribution not put up with it and it was right for the game with the mod diplomacy. But now we are playing without fashion . And firstly limit players in diplomacy makes no sense, and secondly, the AI ​​attacks on empty cities , usually when you are not at home and at such times as one of the options to pay off the AI , and then quietly summing troops - and it may take no one - stroke exercise retribution over greyhound IIshnoy faction attacked the desert town). Understand the meaning of that simple.
Attila

#179by [IG]-AbdulGani-{X} » 17.05.2014, 16:16

Ya za otmenu
Vae victus
Горе побежденным
[IG]-AbdulGani-{X} M
Участник
Avatar
Location: kAZAKHSTAN
Medals: 1
Золотой венок  1 (1)
Reputation: 58
Posts: 102
With us: 11 years 5 months

#180by Toxicoz » 17.05.2014, 16:46

давайте вернем мод дипломатии/ lets back diplomod
Toxicoz
Art of War
Avatar
Medals: 3
Золотой венок  1 (1) Серебряный венок 2 (1) Бронзовый венок 1 (1)
Reputation: 106
Posts: 217
With us: 11 years 11 months

PreviousNext

Return to Discussia

Who is online (over the past 10 minutes)

Users browsing this forum: 1 guest

cron