Veni Vidi Vici Daily

Board index Турниры | Tournaments The Art of War strategy Group Tournaments Rome II Veni Vidi Vici Discussia

#131by ALEX*NK* » 12.05.2014, 12:57

Perfect game, I think our fights with you at Caesar's, when they were taken up by all the game resources, a lot of armies on each side, diplomacy, economics and of course agents, and all it was used and operated simultaneously in different directions, and I have said it about this game - because it was a strategic company in all its manifestations.
ALEX*NK*
Участник
Avatar
Reputation: 1
Posts: 37
With us: 11 years 5 months

#132by Toxicoz » 12.05.2014, 13:19

ну устройте себе отдельно турнир без модов.
Toxicoz
Art of War
Avatar
Medals: 3
Золотой венок  1 (1) Серебряный венок 2 (1) Бронзовый венок 1 (1)
Reputation: 106
Posts: 217
With us: 11 years 11 months

#133by Attila » 12.05.2014, 13:30

Цезарь это цезарь. Там было весело-спору нет. Но тут все иначе. В цезаре от ИИ погибнуть сложнее-потому как там и экономика и развитие военное происходят быстро. Есть чем и на что сражаться. В риме большом более чем реально победить одной дипломатией не вступая в бой-с нынешними финансовыми раскладами ИИ это сделать вполне возможно. Достаточно выбрать фракцию имеющую бонус в дипломатии или же сыграть против фракции имеющей дипломатический штраф(селевкиды, карфаген и др) и немного подтолкнуть соседей и иные фракции противника и игрок просто не сможет противостоять численному превосходству ИИ при одновременном подключении противника. И вся победа и состоится в дипломатии по сути. А подобные итоги будут-потому как фракций равновесных нет. А игра с модом нейтрализует ИИ, но все же дипломатии не лишает-пожалуйста, выбирай союзников и т.д. но с ограничением по колличеству и это правильно-игроки сражаются между собой на турнире а не с читерским ИИ и как ты помнишь мы последнюю игру в цезаре так и не смогли доиграть-по сути была ничья-как раз из за безконтрольного участия огромного колличества ИИшных армий. А играть нам отведенно 1 месяц на 2 игры. Поэтому дуэль как ни крути кампактнее и оптимальнее.
Attila

#134by Attila » 12.05.2014, 13:40

Сам турнир устроен так что играть надо долго-потому как все играют со всеми. Если бы например структура турнира была иной-например 8 участников разделили на 4 пары и вперед вышли бы победившие 4 игрока и далее по этой же схеме то до 3 игр на игрока бы вышло. А так. Нас сейчас 7 и грать по 2 игры надо со всеми. Бодаться с ИИшными фракциями это тратить напрасно время которого и так немного. Впрочем. Незнаю как у других у меня время играть есть. Просто я хочу чтобы выбор игроков был осознанней , чтобы все понимали выбирая-с модом или без играть.
Attila

#135by Attila » 12.05.2014, 13:41

Caesar is Caesar . There was fun , no doubt. But here it's different. Caesar's from AI - die harder because there are both economic and military development occur rapidly . There is something on that fight. In Rome the big win more than one real diplomacy is not engaging in battle , with the current financial layouts AI to do it is quite possible. Simply select a fraction having a bonus in diplomacy or play against fraction having diplomatic penalty ( Seleucids , Carthage , etc ) and a little nudge neighbors and other factions of the enemy and the player simply can not resist the numerical superiority of the AI ​​opponents while connecting . And all the victory and held in diplomacy in fact . A similar outcome will be , because there is no equilibrium fractions . A game with mod cures AI , but still does not preclude diplomacy , please choose allies , etc. but with the restriction on how many and rightly so , players fight each other in the tournament and not to cheat the AI ​​and how do you remember the last game we at Caesar could not finish - in fact was a draw , just because of the involvement of a massive amount of uncontrolled IIshnyh armies . And we play the allotted 1 month 2 games. Therefore duel anyway kampaktnee and optimal.
Attila

#136by Attila » 12.05.2014, 13:42

The tournament is designed so that the play should be a long-because everyone plays with everyone. If for example the tournament structure was different, for example, 8 participants were divided into four pairs, and came forward to winning 4 players and continue along this same scheme is up to 3 games for the player to work out. And so. We now have 7 and GRAT 2 games with all necessary. Butting with IIshnymi factions that waste time and that so little. However. Do not know how the others I have time to play. I just want to choice of players was aware that everyone understands picking-mod or not to
Attila

#137by Attila » 12.05.2014, 13:54

132 Toxicoz » 23 минуты назад
ну устройте себе отдельно турнир без модов.
Паралельно это сделать маловероятно-потому как моды отключать и включать надо будет. А это без переустановки игры чревато
Attila

#138by ALEX*NK* » 12.05.2014, 14:12

Я высказал свое мнение и менять его не собираюсь,но как уже говорил, правила приходится принимать такими,какие они есть и я буду играть по тому варианту,который выберет большинство.Приоритетом я считаю является честная игра,ко всем другим особенностям игры можно приспособиться.
ALEX*NK*
Участник
Avatar
Reputation: 1
Posts: 37
With us: 11 years 5 months

#139by ALEX*NK* » 12.05.2014, 14:57

I expressed my opinion and not going to change it, but as I said, the rules have to be taken for what they are and I'll play by the option, which selects bolshinstvo.Prioritetom I think is fair game, all the other features of the game can be adapted.
ALEX*NK*
Участник
Avatar
Reputation: 1
Posts: 37
With us: 11 years 5 months

#140by Cao Cao » 12.05.2014, 17:46

Перед проведением турнира было организовано голосование , голосовали все результаты можно посмотреть . Так что неуместно спорить о тех моментах за которые сами голосовали . Что касается баланса , его никогда не было в играх тотал вар и врятли будит .Очень много глупых решений в игре которые противоречат сами себе , плюс куча багов которые каждый встречает не смотря на дюжину патчей . К тому же реализация пошаговой системы уместна только в шахматах , только для двоих человек . Это ставит в тупик развитие мультиплеера в кампании а также целесообразность и логичность других процессов в игре таких как передвижение армии в единицу хода месяц или год не важно . важно то что соперник в реальности не будит ждать пока враг передвинет свою армию ...

Before tourney start , was made vote , there are all guys did own choice and results of that still available to check out . I consider like non sense make discuse about poits of game procces which you voted self . If saying about game balance - its never works as well in the total war games and i dont think will work well ever . A lot of stupid solutions which make conflict each other + a lot bugs which we still get with more than 10 patches . Also turn after turn system in game is good only for chess and only for 2 men per match , It's stop developing of the campaign multiplayer and also make curius alot of game process like movement , money tax , upkeep , relationships between factions ...
Image


Veni Vidi Vici
兵者,詭道也。故能而示之不能,用而示之不用,近而示之遠,遠而示之近。

_______________$$$$$$____________孫子曰:兵者,國之大事,死生之地,存亡之道,不可不察也。
__________$$$$$_$$$$$$____$______
$$$$__________$$$$$$$$$_$$$$$____ 是故百戰百勝,非善之善也﹔不戰而屈人之兵,善之善者也。
$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$__$$$___
__$$$$$$____$$$$$$$$$$$$$__$$$___ 故上兵伐謀,其次伐交,其次伐兵,其下攻城。攻城之法為不得已。
_____$$$$$__$$$$$$$$$$$_$$__$$___
_______$$$$$$$$$$$$$$$$__$$__$___ 故知勝有五:知可以戰與不可以戰者勝。
_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____$______
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$_____ 凡治眾如治寡,分數是也。
_$$$$______$$$$$$$$$$______$_____
____________$$$$$$$$$$____$$_____ 是故始如處女,敵人開戶,後如脫兔,敵不及拒。
___________$$$$$$$$$$$$$$$$______
__________$$$$$$$$$$$$$$_________ 不可勝在己,可勝在敵。
_________$$$$$$$$$$$$$$$$________
________$$$$$$$___$$$$$$$$$______ 兵士甚陷則不懼,無所往則固,深入則拘,不得已則鬥。
________$$$$$$_______$$$$$$$_____ ___$$$_$$$$$____________$$$$_____ 必索敵人之間來間我者,因而利之,導而舍之,故反間可得而用也。 __$$$$$$$$$_________$$$$$$$$_____QQ : 2257417221 , QQ Art of War 孙子兵法 group 193674387 ___$$$$$$$_________$$$$$$$$$_____ Napoleon's Accout : http://steamcommunity.com/id/Cao777
Gallery of Glory
Hidden text
1st place - Cao Cao
Image
Golden Dragon of Shogun
2nd Aragami Tourney
Image
3rd Aragami Tourney
1st place - Cao Cao
Image
Golden Dragon of Emperor
1st The Last of Samurai Tourney
1st place - Cao Cao
Image
2nd The Last of Samurai Tourney
1st place - Cao Cao
Image
1st Kremlin Tourney
Gallery of Achievements
Hidden text
Golden Dragon of Japan
Image
receives the one who attains the most points for all competition of one tournament
Cao Cao - 12 victories
Chess of Sun Tzu
Image
receives one who holds the record for the the quickest victory
Cao Cao - 4 turns
Cao Cao
Topic author, Art of War
Avatar
Medals: 1
Золотой венок 5 (1)
Reputation: 265
Posts: 2661
With us: 12 years 10 months

PreviousNext

Return to Discussia

Who is online (over the past 10 minutes)

Users browsing this forum: 1 guest

cron